تولید ایرپاد استودیو با تاخیر مواجه شد ولی ایرتگز ها انتظار می رود تا نوامبر رونمایی شوند
نوشته شده توسط : mehdi changiz

 

مطابق با آخرین گزارش های هدفون های ایرپاد استودیو اپل با تاخیر در مرحله تولید مواجه هستند ولی ایرتگز ها احتمالا در نوامبر آماده عرضه خواهند بود. این گزارش از نشت دهنده معروف جان پروسر می باشد که در مورد هدفون های رو گوشی اپل به نام ایرپاد استودیو و وسیله ردیابی وسیله های شخصی به نام ایرتگز در روز های اخیر به روز رسانی هایی را در مورد تاریخ احتمالی این دو وسیله اعلام نمود.

بهر حال بر اساس اطلاعات این نشت دهنده تولید ایر پاد استودیو به مشکل برخورده است و به همین دلیل اپل از چند ویژگی کلیدی این وسیله چشم پوشی کرده است. اما این ویژگی های حذف شده بیشتر به نظر می‌رسد نرم‌افزاری باشند چرا که بعید به نظر می‌رسد که اپل در این مرحله از تولید بخواهد به طور سخت افزاری محصول خود را تغییر دهد.

این نشت دهنده اضافه می کند که اپل هنوز در حال بهینه سازی نهایی این وسیله است تا آن را آماده عرضه به بازار نماید. در مورد تاریخ عرضه ایرپاد استودیو جان پروسر می گوید که اگر همه چیز به خوبی پیش برود این وسیله تا نوامبر معرفی خواهد شد و در ماه دسامبر آماده ارسال خواهد بود. این نظر بسیار خوش بینانه است ولی این نشت دهنده ادعا می کند که احتمال بسیار کمی وجود دارد که عرضه ایر پاد استودیو به بهار سال بعد موکول شود.

از طرف دیگر ایرتگز ها آماده عرضه و ارسال هستند و بنا به برنامه ریزی ها قرار است با آی او اس ۱۴.۳ هماهنگ شوند. اپل ایرپاد استودیو قرار است لوگوی اپل را با خود داشته باشد و از کیفیت صدای بالایی برخوردار باشد.

اپل در حال حاضر در مرحله تست آی او اس ۱۴.۱ می باشد و قرار است نسخه ۱۴.۳ تا نوامبر آماده عرضه باشد. جان پروسر سابقه نسبتا خوبی در پیش بینی تاریخ ارائه محصولات آینده اپل داشته هر چند در مواردی پیش بینی های او درست از آب در نیامده است.





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: